Linka bezpečí | Napiš nám

Napiš nám

Kdo, kdy a jak

Kdo a kdy nám může napsat

Napsat nám můžeš, pokud je ti méně než 18 let, nebo jsi mladší 26 let a současně studuješ.

Svůj e-mail nám můžeš poslat kdykoli. Na dotazy odpovídáme v nejkratším možném termínu, nejpozději do tří pracovních dnů.

Jak nám napsat

Pošli svůj dotaz na pomoc@linkabezpeci.cz ze své e-mailové adresy nebo využij formulář na konci stránky. Odpověď přijde na adresu, ze které dotaz přišel.

Pokud napíšeš přes formulář, pozorně zadávej svou adresu, na kterou chceš poslat odpověď. (Nezadává se adresa pomoc@linkabezpeci.cz, ale tvá/vaše adresa.) Jestliže v ní uděláš chybu, nemůžeme ti odpověď zaslat. Pokud ti do tří pracovních dnů odpověď nepřijde, zkus napsat ze svého e-mailu a nebo si zkontroluj, jestli nemáš plnou schránku. V případě plné schránky zkoušíme zaslat odpověď opakovaně, nejdéle však týden ode dne zaslání dotazu.

Nemusíš psát, jak se jmenuješ, nebo kde bydlíš. V případě, že nám napíšeš své jméno, celou adresu a zároveň budeš ve svém e-mailu popisovat závažné situace, jako jsou např. týrání, zneužívání, zanedbávání apod., budeme muset tuto informaci předat dle zákona dalším institucím i bez tvého souhlasu. Proto je lepší žádné informace o sobě neuvádět, abychom se na případné pomoci domluvili společně.

Vše, co nám chceš sdělit, je potřeba napsat do e-mailu. Neposílej nám přílohy, z bezpečnostních důvodů je neotvíráme, ani žádné neposíláme. Stejně tak neotevíráme žádné zaslané odkazy.
Je možné nám psát česky nebo slovensky, my odpovídáme vždy česky.

Poradenství je zdarma.

S čím pomůžeme

Napsat můžeš s jakoukoliv potíží. Podpoříme tě a nabídneme různá řešení situací, včetně odborných doporučení.

Snažíme se vždy pomoci, jak nejlépe můžeme – máme ale nějaká omezení, například:

  • Nedáváme jednoznačné rady a návody, řešení hledáme společně.
  • Nemůžeme za tebou vyjet nebo tě ubytovat.
  • Nemůžeme ti zavolat, pouze si s tebou můžeme psát.
  • Nemůžeme kontaktovat osoby, které zmiňuješ v e-mailu (například: Nemůžeme volat tvým rodičům či kamarádům a říkat jim, že něco mají nebo nemají dělat.).

Pokud píšeš opakovaně, snažíme se, aby ti odpovídal stále stejný pracovník, pokud to jde.

Co až napíšeš

Potvrdíme, že jsme dotaz dostali

Nejprve dostaneš potvrzení, že jsme dotaz obdrželi. Pokud použiješ formulář na konci stránky, tak i rovnou uvidíš, jestli se dotaz podařilo odeslat.

Odpovíme do tří pracovních dnů

Odpověď pošleme do tří pracovních dnů a můžeš v ní očekávat podporu, pochopení, nabídku možných řešení situace, včetně odborných doporučení, popř. odkazů na organizace a instituce, které se zabývají tím, co řešíš.

Kontaktní formulář