Pochvaly, stížnosti

Přes tento formulář nás můžeš pochválit, nebo nám můžeš poslat svoji stížnost:

 

Co je to pochvala?
Pochvala je dopis nebo e-mail, ve kterém nám můžeš napsat, že se Ti líbilo, jak jsme odpověděli na Tvůj e-mail, jak probíhal chat, nebo jak jsme s Tebou mluvili na telefonu.
 
Co to je stížnost?
Stížnost je dopis nebo e-mail, ve kterém nám můžeš napsat, že se Ti nelíbilo něco na tom, jak jsme odpověděli na Tvůj e-mail, jak probíhal chat, nebo jak jsme s Tebou mluvili na telefonu.
 
Kdo nás může chválit nebo si stěžovat?
Chválit nebo stěžovat si může kdokoliv, kdo si myslí, že jsme na Lince bezpečí (přes telefon, chat nebo e-mail) udělali něco dobře nebo naopak špatně. Vždy musíme odpovědět. Pokud nezvládneš napsat pochvalu nebo stížnost Ty, můžeš poprosit rodiče nebo někoho dalšího, aby Ti s tím pomohl.
 
Můžu si stěžovat, když s vámi mluvím na telefonu nebo si píšu na chatu?
Můžeš. Pracovník, se kterým zrovna budeš mluvit (nebo si psát na chatu LB) Ti předá svého vedoucího, který Ti řekne, co a jak můžeš udělat.
 
Jak mám stížnost napsat?
Stížnost nejlíp napíšeš tak, že popíšeš, co se ti nelíbilo a kdy se to stalo (a to nejlépe, aby tam byl datum a čas). Třeba: Ahoj Linko, chci si stěžovat na to, že mi tady nikdo neporadil. Volal jsem 12. 3. 2010 někdy po škole, tak kolem druhé hodiny. A ta paní mi řekla, že mi nevěří a že mě nepřepojí. A mě to mrzí... a tak dál a tak dál.
 
Kam mám stížnost nebo pochvalu poslat?
Stížnost nebo pochvalu můžeš poslat:

  • e-mailem na p.porubsky@linkabezpeci.cz. Na adresu, ze které jsi stížnost poslal/a, Ti do měsíce přijde odpověď.
  • poštou dopis na adresu:

Linka bezpečí, z. s.
Ústavní 91/95
181 21 Praha 8 

Nezapomeň v dopise se stížností napsat, na jakou adresu Ti máme odpovědět. Pokud nechceš, abychom znali Tvoje jméno a poštovní adresu, můžeš nám napsat jen svůj e-mail. (Takže na konec dopisu napiš třeba: Odpověď mi pošlete na můj e-mail, který je ….  a doplň svou e-mailovou adresu.)

  • formulářem na začátku této stránky

Co se bude dít, až stížnost pošlu?
Až pošleš stížnost, vedoucí Linky bezpečí si ji přečte, zapíše, že jsi nám stížnost poslal/a, a pak prozkoumá, co se stalo, zkusí najít toho pracovníka, na kterého si stěžuješ, a promluví si s ním. A do měsíce Ti napíše, jak vše dopadlo (tedy jak Tvoji stížnost vyřídil).
 
Co můžu dělat, když se mi odpověď na moji stížnost nelíbí?
Jestli se Ti odpověď na stížnost nelíbí, tak můžeš napsat na vedení Sdružení Linky bezpečí, a to buď opět na e-mail: info@linkabezpeci.cz a do názvu e-mailu napíšeš „K rukám vedení SLB“, anebo můžeš poslat poštou dopis na adresu:

Sdružení Linka bezpečí
K rukám vedení SLB
Ústavní 91/95
181 21  Praha 8
 
Co když ani s touto odpovědí nebudu spokojen/a?
Pokud se Ti nebude líbit ani odpověď od ředitele Sdružení Linky bezpečí, můžeš požádat rodiče, nebo někoho staršího, aby Ti pomohli napsat stížnost na tuto adresu:

Magistrát hlavního města Prahy
odbor sociální péče
Charvátova 145/9
110 00  Praha 1